Stressen

Den kryper på mitt skinn...

Det är så sjukt mycket i skolan just nu. Alla känner en stor press och blir stressade! 

Jag andas och tar nya tag.
Jag vägrar ge upp mitt mål med dena utbildning, det ska gå!

Det är liksom så mycket man vill prestera bra. Så det blir mycket i slutänden. 

Jag har skolan, jobbet, familjen, huset att prioritera! Och det är tufft ibland, ljuga skulle jag annars om jag inte sa det.  Men det handlar också om att göra valen rätt och i ordning! 

I helgen tar vi en paus och åker på kryssning jag och min andra halva, tillsammans med några vänner från byn.
Det blir trevligt och avkopplande att få bara njuta och ha skoj!

Tack till våra underbara familjer som ställer upp och hjälper oss 😊 ni är våra klippor! 

Med hämtningar, passande och stöd i våra liv! Utan er skulle våra jobb å annat inte gå ihop ❤️ 




Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Jag hejjar på dig! ☺️👏

Kommentera här: