Hoho ...

Oj vad längesedan jag skrev något här nu. Men tyvärr prioriterar jag annat före idag och bloggen har hamnat på sidan. Jag vill inte ta bort den, vill kunna dela med mig om vårt liv igen! 
Men jobbar på med mig själv och det tar tid.

Jag kan väll säga att jag mår bra 😊 jag stressar mindre, är bättre på att säga nej och känna efter när något inte känns helt okej. 

Jag trivs med skolan trots att det är jätte tufft denna termin. Så kämpar jag på 😊 och hitills går det bra!

Jag jobbar och trivs där med, fått en större tjänst och till årsskiftet kommer jag bli anställd med månadslön istället för timlön som idag! 

Jag är otroligt stolt över mig själv, hur jag lyckas fatta galoppen och hur jag tagit mig ur det tidigare mönstret! 

Men ännu har jag några saker att ta tag i och det tar den tid det tar om jag ska fortsätta må bra 😊 

Theo kämpar på i skolan och jag är stolt över honom. Han kommer med mycket funderingar och önskningar nuförtiden. Han får mig att le dagligen ❤️ 

Ludvig växer och gror som alla 4åribgar så pratar han håll i öronen på oss och trotsar genom att testa våra gränser var eviga dag. Men jan är våran charmör ❤️

Linn hon har utvecklats nå grymt. Hon pratar jättebra för att vara 2år och hon lär sig och kan saker som tog längre tid för grabbarna. Donar och leker med sina dockor, men hon har en bestämd vilja ❤️ 

Johan och jag har köpt oss en ny säng 😊  vi är lyckliga och älskar varandra vilket vi säger nästan dagligen med! 
Han är killen med stort H i mitt liv ❤️

Jag är så otroligt glad och tacksam över att få ha denna familj och känna mig älskad ❤️


Kommentera här: