Färdig!

Känner mig så himla glad och positiv  jag har nu avslutat första terminen på undersköterske utbildningen. Jag har tidigare fått avbryta mina studier och hoppat av pga flera olika personliga själ.

Men nu fixade jag det trots flera motgångar för att jag gett mig fasen på att jag skulle klara det 

Detta halvår har varit tufft ekonomiskt, och pga mycket sjukdommar.

Ser nu fram emot sommaren och att få vara med barnen men även få jobba lite mera och ha lite mera fritid.

När man pluggar följer det med hem och när man även jobbar så får man ännu mera press och hinna med allt.
Det har vart tufft. Men jag har haft mycket bra stöd av lärarna.

Sedan väljer jag att inte blotta hela mitt privatliv längre som jag tidigare gjort. Dem jag vill ska veta dem vet!

Igår var jag ute med mina klasskompisar och firade att vi hade fixat första terminen tillsammans  det var jätte trevligt!

Vi träffades några stycken tjejer hos en av tjejerna i klassen och hade lite förfest med dricka och massa prat å gjorde oss iordning för kvällen!
Sedan gick vi på helt enkelt och åt jätte god mat, satte oss på brända bocken en kort stund före vi sist hamnade på olerys. Det var en jätte trevlig kväll och vi hade verkligen så roligt ihop.

Är ute så sällan att jag njuter och lever länge på dem gånger det händer 


Kommentera här: