Har ju tiden ...

Men jag tar inte riktigt vara på den eftersom jag mår lite halvdant.

Har ofta ont i huvudet, är mycket trött och känner mig låg på energi.

Behöver komma iform, hitta energi och ork att ta mig framåt.

Känner mig sjuk, förskyld eller nå. Knepigt hur kroppen fungerar igentligen.

Vill bara ta tag i mig själv, hitta orken att orka kämpa och inte ge upp för lätt. 

Men det beror nog mest på att jag tar på mig för stort ansvar över lag och försöker vara till lags för många runt om. Fast jag borde säga ifrån och se till att orka med mitt eget. 

Alldeles för många gånger har jag både sagt och skrivit att jag ska ta tag i mig själv nu , fixa det mm

Men jag ställer för höga krav från start att jag inte orkar hålla i när motgångar kommer och börjar sakta trappa ner och till sist gör jag inget alls.

Jag gör mig själv besviken gång på gång och mår inprincip bara sämre utav det i slutänden ... Så varför utsätter man sig för det?!

Dax att göra en lista på delmål nu och sedan tänka på vad som får mig att må bra :) 


Kommentera här: