våra dagar flyter på

min kära sambo jobbar och sliter på med sin firma, det går bra för honom och jag är stolt över honom.

jag och barnen är hemma och roar oss om dagarna :-) ... dock vore det roligare om det kunde vara en gnutta varmare ute faktiskt.

vi har inte besökt Furuvik på ett litet tag nu pga vädret.
men hoppas kunna besöka det mera snart i värme och sol eller molnigt, lite varmare skulle dock vara trevligt.

Linn bjuder mig på kaffe här i soffan nu :-)



pojkarna är uppe och spelar x-box och har skoj tillsammans.

ska lämna dom på dagis å fritids vid 15.30 då jag börjar jobba kl 16. och Johan får hämta dom när han kommer från jobbet, kort dag för dom.

men så kommer bli nu några gånger i sommar. jag har tyvärr fått mycket kvällar på schemat.

håller på och färdigställa vårat hem med, genom att göra klart vårt sovrum. sedan ska jag måla klart räcket i trappen. och sist men inte minst se till så att köket blir klart med namnbyte, kontakt och silikon. så less på att se allt material ligga och skräpa, och aldrig komma upp dit det ska.

jag är ordning och reda, och vill nu bara ha det rent och snyggt här hemma. inte den oreda dom jag lever ihop med skappar ;-)

Linn har så långt hår men luggen växer sakta och behöver därför sättas upp i snodd eller med hårspänne, vilket den bestämde damen gärna sliter ur.

ibland hinner man dock fånga vissa
ögonblick



nu ska jag fixa lite lunch och sedan röja lite här hemma innan det är dax för allvaret, jobba.



Kommentera här: