juli månad

tiden bara rinner iväg, det är helt sjukt vad fort det går.
Johan har ingen planerad semester som egen företagare. Men v 32-33 ska han försöka vara hemma lite med oss andra :-)

jag jobbar mina värsta veckor just nu med jobb 6 av 7 dagar per vecka ... ge mig ork.

idag fick jag byta några ord med min stora pojk, som är på semester med farmor å farfar.
dom skulle åka vidare från Norrköping till Öland imorgon.

han har verkligen helt underbara far föräldrar, så oerhört tacksam över dem och allt dom gör för honom

Theo är tyvärr borta på sin 8års dag iår igen, men vi firar honom och Linn tillsammans precis som förra året.
dom fyller med 9 dagars mellanrum.

så nu ligger jag här i soffan och slappar med karln i mitt liv :-)

imorn väntas kvällsjobb efter dagens dagsjobb.



Kommentera här: