Lathet...



Hatar verkligen det här med att "bara gå hemma" ... 

Jag har fått en ny timanställning som personlig assistent :) det känns jätte roligt.
Har hittills bara hunnit gå intron, men hoppas jobbdagar ska komma med!

Jobbet i Östervåla är också på timmar och där har jag inte varit särskilt "behövd" och det är trist.

Jag vill verkligen jobba, blir deppig och nere av att gå hemma.

Theo har ju skolplikt nu och får inte vara hemma som han vill längre.

Ludvig och Linn går på förskolan och är hemma imellanåt :) då Linn är nyinskolad så måste hon gå konternueligt för att komma in i allt. Hon var sjuk i över en vecka men när hon kom tebax var det som hon aldrig varit borta :) så skönt. Det går så bra !

I helgen ska jag och grabbarna på bio, se smurfarna 2 :) 
Medans ska Linn få vara hos Johans moster!

Johan ska fixa lite här hemma!

Att ha ett hus är som ett heltidsjobb ;) iallafall ett gammalt!

Jag önskar ibland att jag var snickare, rörmokare, byggjobbare, plattsättare, murare, målare/tapetserare mm ;)
Då skulle saker ej bara vara utan då kunde jag ta tag i dem och få det gjort!

Tycker inte om att se saker bara stå ogjorda, påbörjade och ej avslutade.

Kanske skulle bli lärling nån stans ;) 


Kommentera här: