Dag ut och dag in ...




Ibland känns det som man har fullt upp i livet att man glömmer bort att leva :(
Men man lyckas ändå få ihop vardagen och gör det med ett leende på läpparna.

Något jag inte tycker om är när ens nära och kära säger saker som sårar en och sedan vänder det att det var en själv som sa det ... jag önskar jag kunde spola tebax tiden och bara låta det gå förbi mig!

Jag har äntligen hittat ett jobb och jag får jobba mycket denna månad :)

Men tyvärr så har livet före med för liten inkomst satt sina spår och man får nu komma ikapp med allt igen och det verkar vissa inte förstå.

Fast man nämner och säger sakerna till ena nära och kära för att man vill att dom ska förstå en och inte klandra en så är allt bara fel på det man gör i slutändan ändå ... Känner mig missförstådd, ensam och ledsen utav hela alltihopa.

Men jag tänker fortsätta göra allt för mina barns bästa och ha dem i fokus så att jag mår bra :)

Jag älskar er mina små hjärtan!!! 



Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Tråkigt att folk inte kan förstå och att allt ska bli så fel... Kram på dig vännen

Kommentera här: