Familj!

Jag är så otroligt tacksam över min familj, dom gör mig lycklig ända in i själen.

Visst kan man ibland ha en dålig dag, må dåligt, vara arg/ledsen, spy ur sig skit och vara oense i ett förhållande.

Men det är bara sunt för själen att tycka olika :)

Här hemma busar barnen, det grävs på tomten, håller på med ved, ska vattnas på nysått gräs och vi njuter i det vackra vädret :)

Fast idag har jag en dag då jag önskade att min kropp kunde prata med mig :/
Har sedan tonåren haft problem med magen, smärtor, svårt att tömma tarmarna mm :(
Sedan har jag ju fått konstaterat att galan är knasig och får grymma anfall imellanåt (tacka gudarna att jag fått medecin nu).

Men har sedan Linn föddes haft sjukt svårt att tömma magen :/ det är grymt jobbigt att föra "dagbok" på något som för andra är vardag.
Måste vända mig till läkarn igen pga detta. För jag blir helt slut av att ha det såhär :(

Återigen :)
Älskar mitt liv med min familj!

Kommentarer:

1 Elisabet:

skriven

Sunt o tycka olika..Sunt o bråka., sunt o gapa o skrika..
Man älskar inte varann om man inte bråkar osv osv..

Förstår inte varför alla skriver/säger så..
Varför ska de vara sunt????

Okej att man jan vara o göra allt detta men att de ska vara sunt?? Näe...

Vi är väldigt sällan nästintill aldrig osams..
Bråkar inte..
Skriker INTE på varann..


Kram på dig

Svar: Skriver nog så för att jag är "uppväxt" med det utrycket :)
Det gör inte vi heler :) (skriker på varandra)
bråkar sällan eller aldrig snarare.
men vi kan vara oense och tycka väldigt olika om hur saker hemma ska gå till/göras mm

Jag personligen skulle tycka det var skit tråkigt om jag levde ihop med johan och han å jag tyckte lika/samma om allting. det skulle driva mig till vannsinne tids nog ;)

Alla har vi vårt sätt att vara/tycka/tänka/känna ... och det ska man respektera.
Att vi är olika beror mycket på hur vi uppfostras, och vad vi får gå igenom här i livet :)

Kram på dig med
Nina Jansson

Kommentera här: