Trött tjej

Nu har Linn somnat.
Så nu får mamman lite egen tid :)
Ska faktiskt ta en duch och bara vara sedan.

Se en film :)

Imorgon är det jobb för johan igen och vi ska få dagarna att gå igen.
Hoppas på mera värme å sol så vi kan vara på stranden.

Och även lite tråkväder så vi kan mysa inne :)

Jag har tid för klippning i veckan och även kiropraktorn :)

Min rygg mår inte bra efter graviteten med Linn å min övervikt gör det inte bättre.
Men är på gång och stressar inte över det utan de får ta den tid de tar.

Men övningar och kiropraktor/massage hjälp, så kommer det bli bättre.
Och jag orkar mera i vardagen.

Det har varit ett tufft år, inte riktigt som jag trodde det skulle bli.
Men efter detta år har jag fått lära mig mycket om mig själv å att jag måste stanna upp å lyssna på vad min kropp säger.

Har en underbar sambo som även han fått lära sig mera detta år och att vi kommit varandra närmare än vi var inann.

Vi har varandra och det är det mest värdefulla vi kan ha.

Älskar mina barn å min sambo så fruktansvärt mycket - det kan ingen ändra på!

Kommentera här: