kyla å värme om vartannat.

är det bara jag som tycker det är skitdrygt med värme å sol ena dagen, mot nästa kalla vindar och mildare väder?
är ruggit less på att de ej kan vara varmt ordentligt så man kan njuta ordentligt.
inte behöva klä på sig för man fryser ;)
 
läkaren tyckte jag skulle prata med någon typ kurator eller liknande, fick medecin för ångest.
och han trodde de va tydliga tecken på ångest å stress INRE stress.
 
jag är en grubblare/tänkare å har alltid varit.
å kommer alltid att vara.
 
det finns saker i mitt förslutna som jag inte gärna pratar om mm
och det kan ha krypit tillbax i det undermedvetna, som kan ställa till det idag.
 
men jag är ju stressad över allt som komma skall ... att sakna jobb, ersättning å allt det påverkar mig sedan flera månader tebax.
 
 

Kommentera här: