Onsdag.

Ja bloggen är tom, allt pga att jag helst bloggar från iphonen där jag har alla bilder tillgänliga mm
Men som för många andra så funkar inte det just nu och ve ej när de kommer igång heler.
 
Så får blogga härifrån nu, men de blir trist med text. då jag inte orka föra över bilderna nu och har ny dator.
min dator dog, och utan dator överlever jag inte ;) haha. hitta en billig på rea så de va bra.
 
Har väll både gjort och fått saker gjorde sedan sist, men att skriva allt skulle bli en novell ;) haha
 
Känner mig mer och mer redo för att bebisen ska komma nu, att allt är förberett menar jag då.
Har allting hemma nu, har tvättat upp alla kläderna och filtar mm.
Har gjort ordning korgar med allt "bra att ha" på skötbordet med.
 
Var till Gävle idag och skulle besiktiga om mercan åt johan, det gick bra så nu är den Godkänd och redo för ny ägare. Vi är inte i behov av att ha den kvar. Vi har ju våran stora familjebil, Forden som jag nu åker i :)
och sedan har ju johan sin arbetsbil hela tiden. så varför ska mercan bara stå? bättre den kommer till nytta.
 
Var till Barnmorskan på eftermiddagen, där fick ja mindre roliga besked :(
mitt senaste urinprov visade på nån "bakterie" som fanns i mina urinvägar, behövdes inte behandlas nu.
men under förlossningen kommer ag behöva pencelin genom dropp endast för att barnet ej skall bli smittat av denna "bakterie" (minns nu ej vad den hette). de kändes ju inte skoj alls.
sedan har jag drabbas av svamp, som inte vill bli bra och de är ju inte heler bra att använda krämen hela tiden heler :( så nu är det inte roligt att vara jag.
 
Önskar att bebisen kunde säga "är du redo mamma, nu kommer jag :) "
det skulle underlätta massor för mig :)
 
Johan fick igår eftermiddag åka till Gotland för att arbeta med en kran som står i en hamn där nere.
så de var massa jobb på den, vi vet inte när han kommer hem igen. Hur trist är inte det?
 
Vi saknar honom här hemma redan, att sova utan johan är hemskt.
jag sover knappt nå, inbillar mig saker och känner mig ensam o övergiven.
vill bara ha hem min karl igen :)
 
Nu är de inte många veckor kvar till sommarlov för barnen, dom ska gå nån vecka till :)
sedan ska dom få gå hemma hela dagarna ch driva mamma till vansinne ;) haha
ätt underhålla dem dagarna i ända kommer inte bli lätt. Jag är höggtavid!!!
 
 

Kommentera här: