Posetivt & Negativt?!

Vad anses som posetivt & Negativt ? ?

den frågan har jag ställt mig många gånger den senaste tiden.
för det är så himla mycket hela tiden, allt gåt upp och ner hela tiden.

Otroligt lycklig är jag oavsett vad ni tror
Jag har lyckan att få vara mamma till 2 busiga små men otroligt härliga barn
Lever med min största kärlek, min blivande man i framtiden.
(Jag hoppas ju att vi en dag ska ta det steget i livet tillsammans med såklart)

 Ibland så bara slår det en att gud vilket underbart liv jag har idag.
vilken lycka jag har som hamnat här och får leva detta liv :)

Jag har stora problem med att tro på mig själv.
tyvärr är det inte alltid lätt att göra nå åt det
men de är ju enbart jag som kan förändra det.
men ja ibland så klarar jag inte av saker och då sjunker självförtroendet rejält.

Jag har några få vänner, som jag känner är mina vänner.
men dom få är så betydelsefulla :)

ska börja lära mig själv att tro :)

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Jag finns här även om vi inte träffats (som vi borde göra) Kramar

2 Mikki:

skriven

vadå? Nu fattar jag inte ? är du gravid igen ?



Hon fick hjärtstillestånd. hon gick på antidepressiva under några år.. Det kan utlösa det..

Kommentera här: