fullt upp.

Har som jag skrev tidigare, Ludvig hemma med mig hela dagarna.
Han har haft feber, nu har han vart feberfri i 2 dagar.
Hostan och snorreriet är kvar, men lindrigare igen.
Efter ny hostmedecin :)

Så de blir lite mycket med honom hemma, han är i sitt grymma "esse" just nu.
otroligt trotsig, elak rent ut sagt iallafall mot mig.
Han kan slita i mig att jag ska komma, kommer ja inte på en gång slår han mig, biter mig eller kastar saker på mig. självklart säger jag ifrån och ser till så han inte gör det igen.
men då brister han ut i gråt och skriker efter pappa, han tror de hjälper.
för johan gör/regerar ju lika som jag gör.

Men vi vet ju att det är trotts/testing period han är inne i nu.
så vi försöker ju göra allt för att han ska förstå vad som är rätt/bra och fel/dåligt.

Vi tog bilen mot staden idag, var tvungen att åka till jobbet i gävle och fylla i timrapporten för april månad.
eftersom det ej funnit timrapporter när jag vart där, dem har vart slut.

lämnade även läkarintyget, och lappen som skall skickas till lönekontoret för att få det ifyllt till försäkringskassan.
hoppas det kommer iväg nu. är lite misstänksam mot den där arbetsplatsen nu faktiskt.

Efter det åkte vi till min faster, blev kaffe och massa bus för Ludvigs del :)
han röjer för fullt och är inte en smula blyg hehe.

Vidare mot valbo, handla lite och sedan hemmåt.
men ja det går inte fort när jag går märkte jag idag.
i vanliga fall brukar jag skynda mig och då går de fort.
men jag kan inte nu.

det gör verkligen ont.

Imorgon ska Ludvig få gå på dagis en stund och leka, medans jag ska ta det lungt.

Kommentera här: