Måndag.

under gårdagen ...
vi var hemma precis hela dagen igår.
min lilla syster Frida sov över här från lördag till söndag. och hon blev hämtad vid ca 12 tiden!
då hade hon och theo hunnit bada och ätit lite frukost, samt lekt hela morgonen med.
Vid ca 13 kom min Kusin Karro och hennes son Xander hit :)
barnen lekte som aldrig förr. efter all deras lekt städade jag och karro och upptäckte då vad dammigt de var :P så jag drog en snabb tur med dammsugarn i theos rum i samma veva :) hehe
vi beställde lunch på åby som älsklingen åkte iväg och hämtade ;)
sedan åkte dem hem vid ca 17 någon gång minns inte exat faktiskt .
vi slog igång en film och mös i soffan jag & theo, älsklingen satt med datorn och kollade på blocket!
sedan kom Matte, karro & kevin förbi :) så då lekte dom små ochvi ritade även lite.
upptäckte vad klockan var och insåg att de snart var läggdax för dom små :)
vinkande hej då till matte,karro & kevin!

gick in och gjorde kvällmål till theo sedan vart det läggdax :)
så jag och älsklingen såg senaste wallander filmen och sedan gick vi och la oss!

Idag <3

tog bussen till dagis och lämnade theo :)
sedan åkte jag vidare till köpis .så har nu klippt mig igen.
ingen större förändring direkt, toppat mig bara! men mitt hår är så tjockt och växer fort så måste hålla efter det nu när jag spar ut det till längre igen!

sedan när jag var på väg och stog i busskuren blev jag upp plockad utav karro och hennes mor :)
så fick skjuts hem :) verkligen super snällt!
sedan jag kom hem har jag suttit och läst lite bloggar,läst lite läxaoch skrivit lite med.

lär oxså till lägga att jag har grymma sammandragningar och mår illa :S
börjar nästan tro mig ha förvärkar nu med för det känns både fram och bak nu .
visst blir man lite nervös då det är 8 veckor kvar till bf exakt 59dagar idag.
en jag tror då inte jag ska födda ännu inte efter att jag gick över 14 dagar med lilla theo :P hehe
men visst reagerar man när det händer så mycket runt omkring en med vänner som får barn för tidigt och där slemproppen och vattnet går när det är veckor kvar.
bara att avvakta och se vad som händer. men som sagt tror inte de e på gång ännu. bara kroppen som retas/skrämms lite hehe!!!

ska ringa älsklingen nu och be han hämta hem theo så jag kan börja med maten istället!
känns inte som jag vill gå och hämta theo när det känns så här i kroppen nu!

Ha en bra dag allesammans <3

Kommentera här: