sömn.

Gud jag är verkligen super less på våran katt :(


skulle kunna skänka bort honom nu om det inte vore för theo & johans skull ;P
jag är så sjukt less på katt skrället. vi har små skrubbdörrar, en i varje sovrum och en i vardagsrummet.
och mitt i nätterna eller tidigt som fasen på morgon så lägger han tassen under och försöker öppna dem så det smäller när dem åker igen, så gör han om och om igen :( eller står och kraffsar på dörrarna.
så igår köpte jag haspar/hackar som johan fick skruva dit och nu kan det inte låta. ja om han inte kraffsar då.
men till vårat sovrum köpte jag ingen för sängen står så nära och han brukar inte vara på just den dörren. men inatt bara för att han inte kom in i dem andra så kan ni ger er fasen på att han gav sig på den med :(

jag blir så less så jag kan spy :'( är det inte att jag måste springa och kissa/spy mitt i natten så är det katt jäckeln som väcker mig. gud jag e så less på att inte få sova en natt ordentligt.
och när jag inte får sova en natt ordentligt blir jag totalt slut på dagarna, är jag hemma och pluggar så sitter jag oftast i soffan i divanen så jag kan ha benen rakt med och jag somnar med boken i handen när jag är så här dö trött efter en jobbig natt.

tyvärr men det är inte roligt med en katt just nu!!!


Jag har iallafall en underbar liten son och sambo <3

Igår när theo skulle sova ville han sova med oss. men eftersom vi ej skulle sova utan vi skulle se på CSI inann vi la oss. så fick han ligga i soffan med oss. och han är fruktansvärt Mammig nu ska ni veta. det är bara jag som duger och han är ofta ledsen mm . ska nog ringa bvc eller läkarn och fråga om en tid så man kan kolla så han ej bär på någon infektion :( för när han är sjuk brukar han kunna vara så här mammig och ledsen mest hela tiden.

för annars så är min lilla prins inte alls så här mammig ska ni veta.
då är det enbart johan som duger ;) hehe

Är väldigt glad över att johan kom in i vårat liv när han gjorde det. Han har hjälpt mig så fruktansvärt mycket med theos uppfostran och utan johan hade jag gett upp alldeles för lätt många gånger.
så johan har verkligen gjort vår vardag mycket bättre sedan han kom in i vårt liv och tog den där "pappa rollen" som han absolut inte behövde igentligen. men hade han inte gjort det så hade theo vart i sin värsta trots ännu och jag ett vrak.
Så älsklingen jag uppskattar verkligen från mitt hjärta att just DU kom in i vårt liv <3


Vet ni hur underbart det är att få höra sitt lilla barn säga " Mamma, jag älskar dig!" och krama en stenhårt??
min son får mig verkligen att smälta :) han är bara för underbar!

Ang mina sammandragningar/förvärkar så kan jag tala om att det är förvärkar jag känner.
och det gör ont vill jag lova, men de e skönt när det släpper. ska ha lite koll på hur dem kommer och hur ofta jag känner av dem nu.
Ska till barnmorskan imorn med så då får vi se hur allt är med lillen igen <3

Vi hörs mera senare kära ni, nu måste jag se till att bli klar.
ska bege mig mot Gävle till optikern och sedan hem till faster min och hälsa på en sväng, om hon är hemma.




Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hejsan! Ja jag kan tänka mig det! vad man behöver och inte behöver köpa, svårt det dära! hehe vad gulligt det lät :) kom ihåg när vi var hos er när han föddes och du använde den! kanon ju! vi har fått en sådan av Moa men den är alldeless för stor för Milton och är mer att han ska sitta upp i den, han behöver just nu en djupare modell och kanske något som låter eller rör sig? han blir väldigt rastlös annars :p men vi har fått ett babygym alldeless nyss faktiskt av Robins mormor, fast ett i plast som man inte sitter ihop i någon madras liksom, utan vi ställde det nu över en fårfäll :) lite för högt än så länge för honom också! men tror han mest vill sitta & titta :) du får önska dig något av det o så köpa något av de själv kanske, så har du båda :p blir inte billigt annars!

2 Niklas:

skriven

Men hörru, sluta upp va! Jag lär väl få lära mig skiten först :o :p

3 Elisabet:

skriven

Klart han blir mammig - han ska ju få konkurens snart.. O sen är ju konkurensen hemma hela tiden men han ¨åker ju till pappa mellanåt..



Jobbigt för barnen .. men de ordnar upp sig med tiden

Kommentera här: