Sista April!

Idag är det sista dagen på dena månad.

Och imorgon går vi in i månaden vi väntat på så länge nu <3
den 27 maj beräknas lillebror i magen komma. Hoppas verkligen att han kommer lite före eller på datumet.
vill inte gå över tiden igen :(  ... vi har dock tid kl 13 på förlossningen just den 27 maj om lillebror ännu inte kommit vill säga, då ska vi diskutera igångsättning. Jag ska få gå över max 7 dagar är det sagt. så alltså senast  den 3 Juni har vi lillebror hos oss!

Gud vad jag längtar efter dig nu skall du veta <3


Idag vid kl 14 är det "vårsånger" på förskolan och det är ju i sammband med att vi hämtar Theo så ska självklart stanna kvar en stund. Om jag blir ensam eller om johan kommer med det visar sig han är ju på jobbet och försöker göra klart bilen/bussen "kalla den vad du vill" ;) haha ... så att han kan sälja iväg den och även den andra stora härsket sedan. lika bra att han får göra det nu så att han finns mera tillgänglig när vårat barn kommer <3

efter dagis vet jag ej om vi ska hem och sedan hem till Tommy & Ann-Helen och barnen, eller om vi ska direkt dit. Det visar sig sedan :) är ju inte långt imellan oss så det spelar nog ingen roll vad de blir!

Har dansat runt med dammsugaren här hemma och plockat undan lite tvätt, även slängt i ny tvätt i maskinen.
så ska faktiskt ta och äta lite nu och sedan hoppa in i duchen så jag är någelunda klar när de närmar sig hämtning ;)

Vill även säga stort Grattis till Emma & Niklas som fick sin efterlängtade Viggo imorse och lilla Milton har nu blivit storebror <3 sköt om er och lycka till nu med förändringen!

Kommentarer:

1 p e e l i i n:

skriven

Jaa, jag saknar å umgås me dig me! <3 :) Klart vi kan se till å ses, bara vi styr upp nått! :) Ha en trevlig dag/kväll så hörs vi av! Puss

Kommentera här: