Frågor!

62 frågor för dig som har tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år?
ca 30år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Min lilla ängel, alltså min son!
3. Hur lång är du? 1.62
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Wallander - ?
5. Vem ringde du senast?  Karro
6. Vem ringde dig senast? Johan
7. hur löd ditt senaste sms och till vem?  Hej vad gör du? haft de bra på jobbet idag? :) .... - till Johan.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, helt klart.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda (sedan jag va ca 7år)
10. När såg du senast din mamma? Oj, ca 2 veckor sedan :(
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? runt halv 05.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Last x-mas.
14. Vilken är din favorit plats? Någonstans nära vattnet, lungt å stillsamt. (dock för sällan de sker)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år ? Förhoppningsvis tillsammans med min dröm kille och våra barn.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min son, han kommer med så många roliga kommentarer å frågor nu :)
19. Hur stor är din säng? 105cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen?  2st
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Vilka städer har du bott i? Gävle
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Ja det tycker jag verkligen :)
27. Vilken är din favoritglass? tipp-topp
28. Vilken är din favoritefterrätt? jordgubbar med grädde *mums*
29. Tycker du om kinamat? Ja, men ej så starkt.
30. Tycker du om kaffe? Är beroende :P
31. Vad dricker du till frukost? frukost? äter sällan de .. kaffe då :P
32. Sover du på någon särskild sida? vänster
33. Kan du spela poker? Haha ne verkligen inte.
35. Är du beroendemänniska? Aa de ska jag nog påstå
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Aa jag och emelie!
37. Vill du ha barn? Jag har 1, men vill ha fler absolut :)
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och ytterst lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp ett par gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, defenetivt. öppet vatten nej tack!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min son :)
42. Äger du dyrbara smycken? ne de ska ja inte påstå. dock värdefulla för mig.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? One three hill
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, har så många i min omgivning som är roliga!
46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? sommarpojkarna ft. fröjda - hångla i sanden
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Japp, fast mamma har dem.
49. Flirtar du mycket? nej, de tycker jag inte.
50. Kan du byta olja på bilen? Sjävklart :)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag har inget körkort.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Gömda
53. Läser du dagstidningen? Ja nästan varje dag.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Vi föräldrar!
55. Dansar du i bilen? Har ingen bil!
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mitt senaste arbetspass i almernackan :P
58. När var du i kyrkan senast? På Mitt ex:s brors bröllop.
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Barbro (bildläraren)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1natt :P ingen campare utav mig.
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Karro <3 hon vet alltid hur man ska få mig uppåt.


Hoppas ni kanske lär er nå nytt om mig haha :P
God natt. puss å kram / Nina

Kommentarer:

1 Tezz:

skriven

Lånade frågorna till min blogg, hoppas det är ok :)

2 Anonym:

skriven

Uppdadera lite oftare :D

3 Elisabet:

skriven

Lite uppdatering nu :)

Kommentera här: