Less på detmesta ...

                                        

Hejsan hoppsan ...
har ej hänt mycket i min blogg på senaste men jobbar som en galning å tiden efter/före tillbringar jag medmin kära son eller gör saker. så de har vart ren bloggtorka för min del.
men ska försöka skärpa mig nu,så ni har någon läsning att roa er med :P om min blogg nu är intressant hehe.
händer inte mycket just nu mest jobb och en massa trökigheter ...letar boende som en galning men de ser inte ljust ut.
dock har basse erbjudit sig att vi får bo där tillfälligt vilket gör de lite lättare. men inget är klart så  vi får vänta och se hur det slutar . men men gör man bort sig så gör man,. går ej att få de ogjort nu iallafall.
Lite uppdate för er :P

Kommentarer:

1 Emma ~ Crazangel [mamma till milton]:

skriven

Vilke fint kort :)

Kommentera här: