2009

Måste erkänna att jag "snott" dena av Emma ... men vart så sugen att göra en likadan.
Så Emma jag hoppas du inte tar illa vid dig :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
inte vad jag kan komma på, men det är säkert någoting.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja detg gjorde jag men det dröjde halva året att sluta med det bara :) hehe jag slutade röka till slut.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? inte som stog mig nära, men som jag kände :(
5. Vilka länder besökte du? vi var till eckerö :) räknas det?! hehe
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? vet inte om jag direkt saknat nå. Men vi längtar alla till maj då lillebror kommer ut ur magen <3
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? får bli den 7/6 då blev vi officelt ett par *igen* hehe
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag lärt mig lyssna till mitt hjärta ♥
9. Största misstaget? kan inte påstå att jag gjort något misstag. vill gärna hålla mig undan sådana. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk blir jag varje år men inget farligt, mest förskylningar. men jag åkte på ryggskott i början av året det har jag aldrig förut haft :( de var inte alls skönt.
11. Bästa köpet? Måste bli när älsklingen äntligen köpte oss en familjekombi ;) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Theo utan tvekan :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min underbara famlij ♥ och alla min fina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj,har ingen speciel låt till det tyvärr.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag mår betydligt bättre i år än tidigare år,och jag känner mig absolut mera som en bra mamma åt theo nu när jag är glad och lycklig än förut.
16. Vad önskar du att du gjort mer? att jag haft mera tid till att göra saker med theo. har jobbat välldigt mycket detta år och före jag började jobba var jag ju arbetslös och dåligt med pengar till att göra saker då.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? att jag inte klankade ner på mig själv så mycket och hade mera självfötroende att tro på mig själv i vissa saker.
18. Hur tillbringar du julen? för mycket åkande åt alla håll och kanter :( nu har vi besstämt att vi blir hemma hos oss nästa år och den som vill fira julen med oss får komma hem till oss :)
19. Blev du kär i år? Jag blev fruktansvärt kär i år och jag är så himla lycklig med min johan nu <3 han är i mitt liv för andra gången , min ungdomskärlek är vad han är och nu min framtid <3
20. Favoritprogram på TV? helt klart NCIS
21. Bästa boken du läste i år? har påbörjat en utav många jag har ligger på hög men inte kommit igenom den ännu. måste skärpa mig.
22. Största musikaliska upptäckten? oj, ja du ingen anning :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en stor salladsskål medfina bestick, ungsformar, stor lykta och en dag med underbara vänner :)
25. Något du önskade dig men inte fick? fick allt jag önskat mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firades av släkt och vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? vunnit en miljon eller två :P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? väldigt vardaglig. 
29. Vad fick dig att må bra? allt det jag har idag :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha ingen
31. Vem saknade du? saknade ingen speciel just i år. jag saknar alltid de som inte finns hos mig längre.
32. De bästa nya människorna du träffade? att jag började umgås med Elin mycket mera <3

Kommentarer:

1 p e e l i i n:

skriven

Sötaste du! <3 De är jag också superglad över! De känns som att vi umgåtts mycket längre än "bara" de här året ;) Hade inte en tanke på att de va i år vi började umgås! :O 2010 kommer bli ett bra år, å då ska vi hinna ses mkt mer hjärtat! puss!

Kommentera här: