semester

Nu har jag gått på semester och det känns skönt att jag nu har massa tid med barnen. 

För mig betyder mina barn allt.
Men ibland är det påfrestande att vara ensam så mycket med barnen när man har ett hem som ska skötas med. Men jag skulle aldrig vilja leva utan mina barn. Dem är hjälpsamma och dem utvecklas med att lära sig nytt. 

Vissa saker man uttrycker sig om vare sig det gäller tal/skrift/åsikter så blir det alltid någon som vrider eller missufftar det man just sa/skrev/tyckte. 
Detta är något jag tycker är väldigt jobbigt.
Känner mig ofta missförstånd och dumförklarad. 
Gör mig inte gott för självförtroendet heler.


Idag kom theo hem från sin pappa vecka med 😆 skönt att han är hemma igen tycker vi alla. Känns mer komplet då.

Idag var vädret inge vidare här hemma så vi gjorde inte många knop idag. Men imorn hoppas vi på bättre väder och värme.  
Får se vad vi hittar på den här veckan 😊 


Kommentera här: