midsommar helg

Snart är den över 😊
Kommer sommaren och värmen snart tror ni?
Saknar värme och att kunna klä av sig inte klä på sig som nu 😉 man fryser ju om dagarna i detta väder.
Idag när jag varit ledig och solen sken så tänkte jag att nu kan jag passa på å sola lite 😉 det vara i hela 10 minuter 😂 sedan frös jag så jag gick å klädde på mig haha.

Jag slutade kl 8 imorse åkte hem, röjde lite och tog en dusch.  Sedan åkte vi ner till svärfar med sambo som bor efter samma väg på frukost 😊

Hem igen och bara latade oss ett tag. Blev lunch och Linn sov 😊

Sedan har johan röjt lite på gården. Johan och Ludvig har badat idag, testat bubbel spat. 

Vi har tillsammans byggt en altan 😊

Åt middag ute där idag i solen 😊 härligt var det. 

Nu dax att gå och sova snart. Jobb imorn igen 8-18 sedan får jag semester i 5 veckor. Jobbar nått pass å sedan ledig igen i 2veckor. Skulle aldrig funkat utan våran familj som ställer upp. Ni är guld värda <3 




Kommentera här: