Här ekar det tomt numera...

Det här sr verkligen länge sedan jag var inne här och gav ifrån mig ett par ord eller två insåg jag nu. Men jag tror att dem som känner mig vet att jag lever ändå 😊

Jag har nu avslutat mina studier och är undersköterska 😊 jag jobbar min sista vecka nu i midsommar helgen sedan blir det lång semester med barnen.
För att sedan med nya tag börja jobba igen i höst. Det kommer bli så tomt att bara jobba och inte behöva plugga har jag insett 😉 så jag söker med ljus och lyckta mera assistans timmar hos andra kunder på företaget till hösten. Jobbar 65% hos min kund. 

Den här sommaren kommer bli annorlunda och prövande för mig 😊
Jag ska vara själv med barnen och det i sig är inte ovanligt 😉 men en sån lång period som nu är det ovant. 

Jag kommer ha alla 3 barn varannan vecka i sommar då theo ska få vara med sin pappa varannan vecka hela sommarlovet för första gången 😊

Jag har bokat in hotell övernattning i Stockholm,  Kolmården, Ullared och så har vi säsongskort på furuvik. 
Så jag kommer få det bra med barnen i sommar ändå 😊
Fast trist att inte kunna få tid ihop med Johan såklart.



Kommentera här: