God kväll!

Theo har lekt hos en kompis idag.

Jag, Ludvig och Linn har bara varit hemma och donat. Får lite smått plock gjort. Men inga större projekt. 

Mitt besök hos naprapaten gick bra, en omgång för ryggen, höfter och axlar å nacke.
Så nu är det lungt ett tag igen. 

Jag fick ännu en gång en påminelse att lära mig avslappning. Kroppen är för spänd och kommer inte ner i varv.
Jag vet med mig att jag har svårt att slappna av. Försöker ändra på det 😊

Barnen hade det kanon hos barnvakterna 😊 dem fick leka och busa med sin lilla kusin och mat fick dem med. 
Blev lite kaffe före vi åkte hemåt igen.

Imorgon funderar jag på att åka till ockelbo marknad eller furuvik 😊 
Allt handlar om vad våran väder gud ger oss för väder 😉 vill inte besöka nått av dem på egen hand med barnen om det blir regn.


 
Igår fixade jag upp högtalare vid sängen så jag kan lyssna på musik när jag håller på och viker tvätt, pluggar eller bara vilar. 


Kommentera här: