Helgen 😊

I fredags var vi mest hemma vid, här hemma eller hos pappa och stina i ölbo.

Barnen badar mer än dom gör något annat om dagarna 😂😉
Det är skönt att dom gillar att bada.

Vi åkte till furuvik och badade 😊 har vi säsongskort ska ni ju utnyttja det med. 

Värmen var verkligen efterlängtad av många även mig och barnen.  

Lördagen var den dagen vi längtade mest efter då skulle äntligen pappan i familjen komma hem igen efter en slitvecka med jobb i Stockholm. 

Vi myste hela kvällen och det var så skönt att ha tid ihop.

Jag älskar verkligen johan, han gör mig lycklig. Även om han även gör mig galen ibland med 😉 men så är det med alla förhållanden. 

Idag fick jag nån snille blixt att städa vårt uthus och ta reda på allt som jsg vågar röra.
Och sagt och gjort så fick även lill stugan våran en städning. 

Skönt att det är gjort och det  blev bättre men långt ifrån bra 😉😂
Men vågar inte röra allt där inne utan att johan är med. Han höll på med sin käraste ägodel under tiden 😊 sin arbetsbil. Vårdar den grymt 😉.

Ludvig och jag har kör fyrhjuling med. Han behöver träna för att köra själv 😊. Men han är lite feg och vågar inte riktigt när jag inte sitter bakom. Men det kommer nog om vi kör lite 😊

Theo kom hem här på eftermiddagen med 😊 som vi saknat honom. 

Så nu har jag en vecka framför mig med mina 3 barn. Vi ska hitta på massa mys och bus såklart. 

Nu är det dags att få barnen i säng 😊

Kommentera här: