äntligen sommarlov

i onsdags hade Theo skolavslutning i kyrkan :-) även min lillasyster som gick ut 6:an.






min syster Frida är tjejen i vitt klänning först i raden på väg ut.



lyckades få en fin bild på barnen när vi kommit hem från avslutningen och fikat hos Frida.

jordgubbar och glass fikade vi på och njöt av att skolan var slut.

ny njuter vi av lediga dagar tillsammans :-)
vi har ju säsongskort i Furuvik så kommer vara där massa med.

jag jobbar inte så mycket i veckorna nu i juni. så barnen är mycket lediga :-)

sedan i juli har jag fått ett vidrigt schema eftersom jag har 2 jobb så går dom på och av samma dag och jag jobbar 6/7 dagar i 5v. det känns sådär, hoppas bara kroppen orkar.

sedan är jag ledig 2 veckor med barnen före skolan drar igång igen.
och jobb såklart :-)




Kommentera här: