fortsättning.

japp imorse efter frukosten så tog jag barnen och allt annat sräp från rensningen igår och åkte och slängde allt. så nu har jag gjort det. och det är nu sortering och återvinningsbesök (elktronik mm) kvar.
men de får vänta ett tag nu.

Linn är inte alls pigg, vill inget igen.
känner ingen allt från tiden i början av året då vi till sist fick veta att det var just RS-viruset hon hade.
dom sa ju att det kunde komma tebax igen vid en ny förskylning, och just nu på bara dessa 2 dagar hon varit lite sjuk. så är de som att uppleva allt på nytt.
hoppas dock de går över fort, vill inte vi bli instängd igen :(
min kropp behöver komma ut och röra på sig, inte sitta instängd.

nu ska jag sova.
imorgon ska jag besikta bilen, hämta hem theo och sedan kurera mina sjuka barn så vi kan ha skoj ute igen :)

Kommentarer:

1 Elisabet:

skriven

Nej nej de får inte vara något sådant!
Krya på henne!!

Hoppas ni får en mysig sista april!
Kram

Svar: hoppas inte det är det :( men hon har vart febrig i ca 3-4 dagar. snorar nå grymt, har den där hemska hostan och rosslandet.

men bvc sköterskan tyckte jag skulle gå till doktorn om febern ej gav med sig. och den är borta idag. så får avvakta och se hur hon mår.
äter än så länge, men sämre än vanligt.

Tack det hade vi :) hoppas du hade en bra sista april med :)
Kram
Nina Jansson

Kommentera här: