planering :)

Både Jag & Theo längtar efter våren nu, och främst till sommaren :)
Vi planerar för allt vi ska göra, fixa, greja med ... det är roligt för theo har massa idér

Vi har ingen altan eller terass, och jag vill verkligen ha en sådan och sitta och mysa, äta middagar, fika mm på :)
så får se hur vi får till det, när värmen kommer så man kan göra nå i backen.

Theo vill även ha sandlåda, lekstuga, pool, gungor, rutchkana ... ja allt man kan tänka sig ha när man bor i villa med stor tomt att ha allting på :)

Ska göra allt vi kan för att göra en mysig "lekpark" till barnen, så dom har en del av tomten att ha till deras.
där dom kan leka och ha skoj tillsammans som syskon och med vänner :)

Är mycket planer som snurrar i skallen på mig med, vill göra så mycket både inne och ute.
Men just nu längtar jag till våren/sommaren så man kan röja på gården, se till att rensa träd och buskar.
göra något fint land och plantera, även blommor :)

Får hoppas våren kommer nu ;)

idag har det vart skönt med plusgrader och solen som värmt lite ;) mera sådant tack.

Kommentarer:

1 Cicci:

skriven

Jag är likadan. Längtar tills jag får plantera, grejja o göra fint:)

Kommentera här: