Kommentarer:

1 Emma, Mamma till Tuvaliee!:

skriven

Jasså, är det så pass?! Med dom båda? :) det hade jag inte en aning om. :) jag har ingen mens för mina p-piller. Så det är inget jag kan hålla koll på.. Hehe. Hur märkte du att du va gravid då? Förstår att det är biverkningar. Men hade du samma sorts biverkningar på både theo och Ludvig? :) tack, vi har haft en super härlig jul. Hoppas att ni haft detsamma! :) kraam

2 Emma, Mamma till Tuvaliee!:

skriven

Ja okej, på så vis. :)

Jag äter cerazette nu och mensen försvann direkt när jag började äta dom.. :)



Men jag får ta ett test om illamående och sånt inte försvinner. Skulle bli så chockad om det är så att jag skulle vara gravid. Hade inte dessa biverkningar med Tuvsan i början. Är ju aldrig samma lika men det skulle ändå kännas så konstigt på nå vis. :) Hehe..



Ja Tuvsan har fått en del julklappar hon med. En ny skrållan docka då hennes gamla inte ville nå mer. Så jag tala om för henne att den kan vi ge till ett annat barn som inte har chans att få en docka. Då gick hon direkt till sitt rum, hämtade den och la dockan framför yttedörren.. :) Då smälter man! :)



Kraam

Kommentera här: