Tisdag.

Underbart med snön...
tycker verkligen om vintern, det är mysigt med snön och allt som hör till vintern.
men sedan man insåg att man lär skotta som fan nu :( så är de inte lika underbart.
är glad att det ej vräker ner längre :)

vi har en snöslunga, men jag är alldeles för otekninsk för att klara av den :P
sedan har sväfar en traktor som vi plogar av gården med. snart har vi en hjullastare på gården med :)
ja vi har massa utrustning för att få bort snön, men inget jag klarar av att hantera ensam.
så jag får allt skotta med spaden under dagarna då johan jobbar, måste ju göra det. jag själv skulle inte vilja komma hem och behöva börja skotta :P så då lär jag ju tänka att han känner lika med.

Vi har vart på öppna förskolan nu på fm :)
har en underbar mickis som kommer och hämtar oss och skjutsar hem oss :) guld värd.
på efm kommer hon och deras lilla alfred som snart fyller 1år, hit och umgås.
danne skulle hålla på med en skrubb som ska bli datahörna :) så lika bra att hålla sin undan när man har småttingar i huset då :) blir då mycket lättare för den som ska greja.

Mamma var hit och lämna en adventskalander till theo :)
jätte mysig är den med , ska knäppa kort och visa er så ska ni få se.

Tnk att imorn är det 1 december, de är snart slut på detta år.
vart tog 2010 vägen igentligen?
tycker verkligen det här året har gått fort.
åren går så fort numera när man fått barn, det händer något varje dag, vilket gör att åren går fortare på något sett :) svårt att förklara hur jag menar igentligen :P

Nu vaknade ludvig så lär avsluta :)

Kommentarer:

1 Elisabet:

skriven

Ja vart tog året vägen??

Du håller honom i famnen :)

2 Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

skriven

Hehe ja det är sant :) hänt mycket detta år.

tycker åren går så fort förbi numera.

3 Emelie:

skriven

Ja, det är underbart att ha honom tillbaka! :)

Kommentera här: