Onsdag.

Mm nu är det sista dagen dena månad. snart är det april. gud tiden går sjukt fort.
tänk att det är vårens tid nu eller ja det börjar väll iallafall. trist och tråkigt väder idag :(

idag ska jag till barnmorskan för att kolla hur lillen mår och jag med för den delen.
ska bli spännande att se hur magen växt, dock känns det som den inte gör det :S
jag var betydligt större med theo än vad jag är nu.
men det är olika pappor och jag vet inte om det kan ha någon innebörd.

efter barnmorksan ska vi åka och handla jag och johan.
sedan direkt till dagis och hämta hem lill prinsen min.
hem och göra middag :) ej planerat vad vi ska äta ännu. men det blir nog korv idag, det var längesedan nu.

jag har förvärkar till och från nu med men lite svagare känsla och mindre långa.
har dock fått en grym huvudvärk nu med :( och det är inge skoj.
mår illa till och från med. känner mig nästan lite deppig på något vis.

inatt sov theo mycket bättre :)
det var johan som nattade honom och det gick ju kanon. trodde nästan johan skulle somna med honom :P
haha ett tag iallafall. var tvungen att gå in och kolla om dom somnat båda två.men ingen av dem sov då.
men efter ca 20min kom johan ut och då sov theo :)
det är verkligen skönt att ha någon att dela allting med, där man kan turas om och hjälpas åt.
om jag tänker tillbaxa på tiden jag levt ensam med theo så tycker jag absolut att det är mycket bättre nu :)

det är underbart att ha min egen familj och framtid ihop med dem som betyder allra mest för en!

nä nu ska jag ta tag i lite saker här hemma och sedan bege mig mot gävle.

köpte en liten söt dress till bebsisen igår ;) kunde inte låta bli.
finns ingen bild på den via H&M:s hemsida och har inte knäppt någon egen heler.
men det är en vit mjukisdress och på ryggen utav jackan är det en liten grodprins ;) supersött.




Elisabeht jag vet inte hur du menade med din kommentar igentligen.
För jag vet att theo är fullt medveten om vad som skall komma och att han ska få ett syskon.
Han pratar om det dagligen, Lyfter min tröja och lyssnar på sin lillebror flera gånger om dagen.
Att dom inte har samma pappa är han också medveten om.
Han vet vem som är hans pappa och dom träffas inte direkt med jämna mellanrum nuförtiden då han byter jobb och arbetstider hit och dit. Snarare den förändringen som påverkar theos mående en att han ska få ett syskon.
Jag är tacksam för din kommentar.
Men förstog inte hur du menade med det du skrev igentligen, eftersom jag inte skrev något om det du påpekade.
Självklart kommer vi alla i familjen få en omställning när lillebror har annlänt.
Men så är det för alla som får fler barn oavsett om det är hel eller halv syskon.
Och jag vet hur jag ska lösa våran siutation redan nu, och allt kommer bli bra för oss.
Vi känner våra barn bäst själva <3

Kommentarer:

1 p e e l i i n:

skriven

Hej gumman!

Förrutom allt trassel som blir genom att ja hoppar runt på kryckor så e allt toppen! :)

Hoppas du också mår bra, bortsett från att du mår illa å har förvärkar :/

Ja de är jättetråkigt att vi inte hinner ses! Ja kan lixom inte ta mig nånstans nu heller :( Vågar inte åka bussen ifall ja ramlar i svängarna :P haha.. Men ja läser din blogg lite då å då så jag ser att allt går bra me er å bebben i magen :)

Ha en toppenpåsk så kan vi höras nån dag! Hälsa Johan å Theo!

Puss

2 mikki:

skriven

Det är så härligt att läsa din blogg. Blir glad jämt. Eftersom du skriver att du är så glad över ditt liv. Och att johan har hjälpt dig så mycket mm.. Det är bra med en possetiv blogg =) det gillar jag

3 mikki:

skriven

Skönt att någon mer förstår hur det känns när folk ringer hela tiden.. Andra värkar nästan vara mer stressad än en själv att den inte kommer. Och alla vill veta "först" också. Det verkar nästan vara panik om man får veta en dag efter någon annan. Konstig det dära.. Ha en fin påsk =) kramkram

Kommentera här: