Betydelse <3

Det finns verkligen mycket i livet som har betydelse för mig.
Min familj, släkt, vänner och allt annat som jag mår bra av.

Men de finns en person som tillfört mig massvis de senaste veckorna.
Han har fått mig att växa som människa och även fått mig att inse många bra saker i livet.
Han tar så väll hand om Theo, och det märks hur bra Theo tycker om honom.
Jag är lycklig och jag är såå tacksam för allt han gör för oss.
Allt han hjälper mig med, han bjuder verkligen på sig själv.

Jag är Lycklig!
Jag är Glad!
Jag Skrattar!
Jag Ler!
Jag Gråter!
Och Jag Älskar <3

Du vet hur mycket du betyder för mig & theo. och allt du gör för oss, de gör mig så fruktansvärt glad å tacksam.
Tror verkligen inte att jag kan finna någon som verkligen kommer bry sig om oss till 100% mer än DIG!
Du finns med mig varje dag. I mitt hjärta där du alltid kommer bo <3

Tack för att du finns, Rickard!!!

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Åh, vad fin din blogg har blivit=)

Hoppas allt är bra med dig!



kram kram

Kommentera här: