fredag ...

trött och sliten ...
har vart mycket jobb och man blir lite trött i huvet :P
sedan har jag missat medecinen och märker av det väldigt fort.
men men så är livet ibland.

Har jobbat idag fram till 12 ... åkte sedan till älsklingens jobb och tvättade Golfen utvändigt och invändigt.
det behövdes verkligen ;P men nu är den fin och ser bra mycket bättre ut än före.
imorn ska älsklingen skruva med den så den kanske blir som en *BIL* sedan ;)
för nu e de lite som lär fixas på den ... sedan besiktning!
Jag ska börja övningsköra gott folk ;)
hoppas det kommer gå bra och att jag med får ett körkort så smånigom!
det kostar både tid & pengar att ta det så!

Jag & theo ska väll hitta på nå skoj medans älsklingen skruvar.
OM det blir fint ska vi åka och bada med elin & björn.
så får se hur vädret är imorn!
jag kan erkänna att jag inte gärna går med bikini på en badstrand mm och många tycker att jag kan väll ha baddräkt då.
men hallå?! aldrig i livet då har jag helre mera kjoloch bikiniöverdel och solar mig istället.
har badat 1gång med theo när de varit fint ... har lite dåligt samvete för det :(
men jag har näst intill jobbat alla dagar de vart fint sedan dess ... flyttade när de var fint till och med :(
men nu har jag lovat theo att han ska få bada så då lär ja skärpa mig.
Han har badat på dagis med vet jag dom har haft pool där när de vart fint :)

Ha en bra kväll allesammans!


*Theo: Du är den finaste lilla charmiga gullungen i mitt liv <3 älskar dig!

*Johan <3 du var min dröm som nu är min verklighet. en dröm jag trånat efter länge!

Kommentera här: