Välkommen till min nya blogg!

Har nu äntligen, efter massa strul kunnat göra en ny blogg.
Så himla nöjd :) att få blogga igen ska bli så skönt.

Ska uppdatera i er ia allt som händer och sker i mitt liv .
vilka som kommer å tar mitt hjärta med storm å vilka som gör mig sårad eller ledsen mm
ni förstår nog när jag väll kommer igång.

Som kanske inte alla vet, lever jag och theos pappa basse på skilda håll sedan maj 2008.
vi gjorde slut i januari 2008, han flytta ut i maj 2008, vi försökte behålla våran vänskap för våran sons skull, men allt sket sig efter massa skit snack i dena jävla håla mm men efter sommaren å en tid sedan vi gjorde slut.
så började vi umgås mera igen, känslorna tog lixsom över allt. vi bestämde i början av september att börja om , sakta men säkert :) .
Men sedan dess är vi tillsammans, lever skilda håll men gör massa skoj ihop ändå :)
aja fråga om ni inte förstår er på :P haha

Jag har hunnit bli 25år :P (26 i år) , basse 24år  (25 i år) och våran lilla charmtroll theo blir nu 3år i juli :) allt går fort!!!

sitter nu här hemma tillsammans med theo, karro å xander :)
har ätit tacos ikväll med, tillsammans med basse .
sedan fick karro å xander äta med när dom kom , men xander å theo e för upptagen att leka :P
dom röjer runt medans jag å karro bloggar ;P hehe.
dom e små å måste få leka av sig ... men snart e de kväller för dom små liven :)
ska nu gå å leka med dom små ett tag, förbereda dem på kväller :P

Men vi hörs mera de lovar jag!!

Puss å Kram // Nina

Kommentarer:

1 Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]:

skriven

Jaa kan tänka mig att dte går lite mer när barnet är större :)



Vilket dagis går Theo på?

2 Nina:

skriven

Ja de gör ju de :)



han går på häcklinge, tyckte om de jätte mycket förut men de har vart mycket saker som hänt under tiden och han står faktiskt på överflytt till sofiedalsgården nu (eller har gjort ett tag) bor i centrum å vill ha lite närmare till dagis med.

Kommentera här: