Blir knäpp snart...

Har vart hemma sedan i fredags och känner att jag blir knäpp snart 😉 är verkligen skittråkigt att bara gå hemma flera dagar i rad och göra nästan samma saker med för den delen.
Men nu är barnen äntligen på väg att bli friska igen. Och jag får återgå till art plugga å jobba igen.

Min validering blev inte av pga att min medbedömare ringde dug sjuk igår :( trist nog är det andra gången nu. 
Så har bokat in nya datum och hoppas det blir av då så jag kan släppa det.

Har jobbat mig ikapp i skolan nu och har nu två prov att göra, sol jag missat. Men allt är inbokat och ska fixas :) 

Vill ju såklart fixa denna termin nu trots all frånvaro som blivit pga sjukdom på både mig och barnen. 
Men alla lärare är förstående och hjälper mig att hitta bra lösningar nu dessa veckor :) så jag kan ligga jämsmed mina klasskamrater och inte hamna bakom som jag gjort. 

Ska till läkarn på torsdag och prata och bli undersökt igen, hoppas det blir nån framgång och att vi förstår varandra. 
Vill slippa dessa känselbortfall och må som tidigare igen.

På fredag ska jag jobba igen.
Före det ska jag se till att bli klar med ett arbete och få in det. 

Tanken är att alla barn ska gå torsdag å fredag. Så hoppas Linn är piggare imorgon, fast redan idag är hon bättre så :) 
Ludvig ska gå imorn med och Theo gick idag :) 

Kan ju tilläggas att det inte är magsjukan utan nå. En us hög feber och hosta som dom yngsta har haft även johan har hostan :( 

Nu är det sovdags :) 


Kommentera här: