Vilken vecka det blev ...

I måndags började mitt "nya" liv och jag pluggar nu heltid, jobbar deltid och tar tag i mitt mående.

Det är tufft att resa sig upp och fixa allt men jag gör mitt bästa.

Gått i skolan i en vecka nu och det har gått bra, klassen är bra och det känns roligt :)

I måndags var jag på durovall träning ned jobbarkompisarna efter skolan, det var roligt och lärorikt.

Sedan vart det "mingel" på företaget (Op assistans), med kunder och personal. Det var trevligt :)

Men Gud vilken huvudvärk jag hade när jag åkte, låååång dag och hade inte hunnit med middag.
Vart totalt slut och bara åt tog alvedon och la mig!

Jobbat onsdag natt efter skolan. 
 
Min bil gick sönder :( bromsarna slutade funka och hade typ noll bromsar.
Det var inte så roligt att åka hem den dagen.

I fredags var jag inte i skolan pga att jag hade jobb, dygns pass.
Men meddelade läraren och fick info av en klasskompis vad jag skulle göra till nästa gång.

Johan hade lagat min bil och barnen fått vara med farfar o Ulla.

Vart skjutsad till jobbet och hämtad, ovant ;)

Igår jobbade johan, Theo åkte till morfar, Ludvig till farfar. Det var tomt med bara Linn hemma ;) men det blir inte tyst haha. Hon är en liten buse ;)

Vi åt god middag igår, oxfilé potatisklyftor med rödvinssås och bea!

Idag har johan jobbat med, jag har hämtat hem barnen. Tog en fika och umgicks lite hos pappa å Stina.

Nu har vi ätit lunch, lekt och Linn vilar.

Johan är snart hemma, ska ducha å äta.

Sedan ska vi till Valbo på 20års firande!
Min yngsta bror fyller 20år!




Kommentera här: