Att vara mamma

Jag har varit mamma i 7 1/2 år och jag är otroligt stolt över att jag är mamma.
Att jag faktiskt kunnat bli mamma!
 
Mina tre barn har gett mig så mycket mera utav livet än vad jag hade före dem kom in i mitt. 
 
Alla tre är olika och kräver helt olika utav mig som mamma, men det gör bara dem och mig mer speciel.
 
Nu är det inte alltid roligt att vara mamma, du ska inte bara mysa, älska och föda dina barn.
 
Du ska uppfostra dem, lära dem rätt och fel, lära dem livet och vara en förebild för dessa små liv.
 
Det är nog det svåraste med att vara mamma, hur vet jag att det just jag gör är rätt? 
Hur vet jag att dom är trygg?
Känner sig älskad?
Listan med dessa frågor och funderingar kan göras lång.
 
Jag älskar mina barn, det vet jag!
 
Finns inget i denna värld som kan förändra det någonsin.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: