Sjuk liten tjej ...

Här hemma har vi en febrig liten tjej som jag är hemma med idag, just nu precis så somnade hon. 

Jag ska sätta mig och göra klart några hemtentor, få bort lite så man inte kommer efter.

I fredags morse var det planeringsdag på dagis, Ludvig kom ner och var kokhet och visade dig ha nästan 40g feber :(

Men sedan i lördags var den nere på 38 och han var mycket piggare igen, som vanligt. Inga andra symptom än just hög feber.

Igår vid lunch så kom febern plötsligt på Linn som även hon hade 40g feber :(
Och idag har hon 39 , så henne pysslar jag om hemma. 
Dagis tyckte att Ludvig kunde komma och leka i några timmar så Linn fick ca hemma å vila i lung å ro. Jag är så tacksam över vårt dagis, dom är verkligen toppen :)

så nu ska jag sätta igång att plugga :)



Kommentera här: