Så trött på ego människor

Dem gör mig irreterad och upprörda ...

Varför blir man egoist?

Hur kan man bara se till sig själv och sina egna behov hela tiden?

Usch jag kan bli galen på just dessa människor som better sig på detta vis.

Jag är inte perfekt själv!
Men jag ger inte falska intryck eller förhoppningar till folk runtomkring mig.

Jag är mig själv så mycket jag bara kan.
Att jag sedan väljer att visa mig mindre och större i olika sammanhang har ju med mig själv som person att göra.

Hur mitt liv varit, hur jag upplevt det och varför det blivit så kan enbart jag veta och absolut ingen annan . OM man inte frågar mig då, då delar jag ofta med mig utav det!

Jag vill lägga min lediga tid (den tid jag inte jobbar eller går i skolan) på att vara med barnen :)
Och det gör jag i den mån det går, ibland har jag möten mm som gör att just en större del av den lediga tiden inte går att ge dom.

Finns mycket jag gjort genom åren jag skulle vilka ångra och mycket jag skulle vilja ha ogjort mm 

Men mina barn och min sambo är och kommer alltid förbli det bästa jag har med mitt liv. Dom gör mitt liv meningsfullt och rikt!

Ser fram emot nästa vecka med lov och tid med barnen och släkt!



En söt liten Killing som vi träffade förra helgen hos min pappa å hans fru 😊 

Kommentera här: