vart tar tiden vägen?

...
tiden bara springer förbi och det känns som man missar massvis
fast man är med varje dag
 
Hela denna vecka har jag varit med linn på förskolan
haft inskolning, men att släppa taget är så himla svårt
jag känner mig maktlös
 
Men idag har jag för första dagen varit borta från henne där i ca 2 timmar
och det hade gått bra.
så imorgon ska jag lämna henne kl 9 och hämta henne kl 14
ska städa och tvätta under den tiden, försöka koppla av.
 
 
Jag är ju helt arbetslös nu och saknar helt inkomst
det är stressande ...
 
har min timanställning med där kommer jag endast få jobba om någon av dem ordinarie 
personalen är sjuka. och de kan ju inte bli mycket om man har otur.
så är inställd på detta ....
 
söker jobb, så fort jag ser nytt ute i tidningar eller på olika internet sidor
så bara hålla tummarna att det går bra och dyker upp nå napp snart :)
 
kommer vara föräldraledig fredag-söndag september ut iallafall
så då komemer dom mindre barnen vara hemma med mig på fredagar, theo går ju i skolan.
 
kommer även söka utbildning via komvux i gävle från januari
så får se hur det går om jag kommer in ska jag ge allt och inte ge upp.
för det blir min sista chans jag får utav dem pga alla tidigare oklarade kurser och avbrott.
 
 
 
 
 

Kommentera här: