Så var en ny vecka snart över...

Det är verkligen deppigt att gå hemma.
Man hamnar i onda cirklar, man gör inte så mycket skoj/kul som man kanske borde.

Jag har denna vecka haft Linn hemma med mig då hon i måndags efter en dag på förskolan var snorig och allmänt inte sig själv tyckte personalen.

Hon blev lite hostig natten mellan tisdag å onsdag, men efter några doser medecin mot hostan så är den inte närvarande längre.

Hade feber en dag.
Men knappt märkbart.

Pojkarna har fått vart å lekt av sig på skola och förskolan iallafall, dom som är frisk å kry :)

Imorgon är det fredag och helgen börjar.
Jag ska faktiskt få göra mina första jobbtimmar på det nya jobbet imorgon till lördag :)
Det ska bli roligt.
Så skoj att få komma till ett nytt ställe och få lära känna lite nya ansikten!
Ser fram emot imorgon!

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagens alla måsten med :)

God natt!

Kommentera här: