vardag igen.

Igår var jag och barnen in till valbo och Gävle en sväng.
Vi köpte en hoppgunga åt linn :) hon älskar att hoppa.
Och vidare in till Gävle, gjorde ett varv på k.rauta och dollar store.
 
skulle köpa en skruvad skruv ;) så vi kan ha hoppgungan i taket istället för dörröpningen.
men den ag köpte vart ju för stor :P så det fixar pappan om åt mig idag.
 
på dollar skulle vi kolla på lie påskpynt, men fy de fanns ju inget alls.
så vi får nöja oss med det vi har :) vill dock ha en duk.
 
gick över till min mormor och tok en fika/pratstund.
gav linn mat och körde blöjbytet.
 
sedan vidare mot city gross parkeringen för att invänta B å theo, skulle få hem min lilla plutt igen.
vart en lång pratstund med, vi har så olik syn på saker här i livet,
och tyvärr svårt att komunicera. men men jag ser bara det som theos fördel att han träffar sin pappa.
att jag å B inte kan komunicera har inget med saken å göra, för så har det vart sedan han lämnade oss.
orkar inte längre lägga energi på någon som ändå inte kan förstå innebärden av vad som sägs.
 
Idag har vi varit hemma, pojkarna har varit ute och lekt massa.
Imorgon ska dem få gå på skola och dagis igen.
Pojkarna har hjälpt mig dammsuga idag :) snälla dom.
Linn har fått äta lite själv idag, plockat lite med banan och smörgås.
 
Vi var på affärn och handlade.
så har vi gjort kalops och potatis som står och puttrar på spisen nu.
 
snart kommer kärleken hem och då blir det middag tllsammans :)
är så sällan nu vi sitter och äter middag ihop alla 5.
de är just för att johan jobbat så himla mycket på senaste, men de e bra att de är mycket jobb med :)
 
Ha en bra dag :)

Kommentera här: