kämpa på.

Jo det blev e någon kick start direkt, det vart sjukstuga här hemma.
Och sist blev ju jag sjuk så jag är intehelt hundra ännu.
Idag fick pojkarna åka till skola å förskola första dagen på över 1 vecka.
så jag tänkte att då medans Linn sover ska ja ta och röja upp här hemma, tvätta, ta reda på tvätt, dammsuga av lite och se till att de blir lite mera ordning efter denna sjukstuga.
Men jag kan erkänna att febern kröp på mig så jag har gjort de ja skrev men under sämre mående.
så nu ska jag endast vila resten av dagen/kvällen och se till att barnen får mat och kvällsfika, sedan få dem att gå å sova med ikväll :)
 
Linn är inte på sitt bästa humör, hon vill endast vara i närheten alltså helst på en :/ vilket gör att man inte kan göra så mycket. just nu sover hon och får hon bara somna i min famn så kan jag lägga henne sedan.
 
pojkarna leker :)
 
jag tänkte ja skulle skriva ut lite papper från datorn, så jag kan komma igång med skolarbetet med.
läser religonskunskap på distans nu i 5 veckor från igår.
är tänkt att jag ska hinna beta av så mycket jag orkar/kan medans jag är föräldraledig,
har en vilja att jag ska kunna orka hela vägen. men man vet aldrig, hur många hinder som dyker upp.
 
idag har jag ingen bra dag då jag har först å främst förskylningen i kroppen ännu, feber och så den där jävla gallan som gör att jag idag har skitont.
 
johan jobbar första dagen idag sedan i tisdags då han blev magsjuk och de tog om så vart han hemma längre.
men de blev en lååång jobbdag, han ringde och de var tydligen massa jobb å beställda delar som skulle komma nu på eftermiddagen :) så han blir sen inatt.
 
Ska så fort denna förskylning lämnat min kropp helt sätta igång med att röra mig på motionsbandet och se till att komma ut mera. och maten den sköter jag redan. blivit dåligt med mat åt mig just nu dem senaste dagarna då jag haft så ont i halsen. men snart är jag tebax igen :)
 
så nu kämpar jag vidare :)

Kommentera här: