ny dag imorgon.

Idag har barnen vart på förskolorna, lekt och myst :)
Theo hämtade jag och lämnade direkt hem till en lek kompis, dom ville så gärna leka.
Och sedan hämtade jag ludvig, vi gick in på affärn och köpte glass :)

åkte hem till johans pappa å sambo, bjöd alla på glass även byggkillarna :)
sedan vart vi kvar där hela dagen, ludvig är nöjd och glad när han får vara med och se.

var hem hit och lagade ihop middagen, tog med den och åt borta hos sväfar med gänget.
hämtade theo så han kunde äta med oss med :)

sedn har de vart fullt ös på grabbarna. men dom somnade gott i sina sängar ändå :)

imorgon är det torsdag och dagen före midsommarafton.
jag ska åka till gävle för att lämna theo till sina far föräldrar, han vill vara med dem och fira så då får han det.
ska handla de vi behöver till midsommar med, och hämta hem en fotölj från min faster som jag ska ha att amma i :) behöver nytt tyg, men får täckas med en filt så länge!

Sedan får vi se vad dagen erbjuder :)

Kommentera här: