flyger förbi igen.

Igår var vi på ockelbo marknad, sedan vart de middag på mc donalds i sandviken och lite handling på ica maxi.
har storstädat och båddat rent, börjat tvätta :)
så nu är det slappning på schemat här hemma, Ludvig sover för andra gången idag han har fått feber 39graders.
och theo är hemma hos wille och leker :) emma (willes mamma) var snäll och hämta theo.
 
jag tänkte vi skulle äta tacos ikväll/middag.
så fattas lite saker här hemma, måste handla dem. och då hämtar jag theo i samma vevva tänkte ja.
 
våran eftelängtade johan kommer inte hem förns på tisdag :( så himla trist.
han åkte i tisdags så 1 vecka blev han borta, eller ja vi har inte sett att ha kommit hem ännu heler.
 
nu ska jag ta och hänga lite mera tvätt och slänga i en ny maskin.
skulle verkligen behöva komma igång med sovrummet, men alltstå min ork finns inte till det nu.
 
Jag är höggravid, är ensam hemma med allt ansvar för barnen, hemmet, matlagning, tvätt, städ mm
det tar verkligen på dem få krafter jag faktiskt har just nu.
 
igår var min mage stenhård, gjorde ont och hade förvvärkar, men hade lovat barnen ockelbo så jag håller det jag lovar. idag är magen lugnare, men har bara städat idag med ännu :P
 

Kommentera här: