Min prins.

Jag tror theo sover gott inatt, han var jätte nöjd med sin dag och alla fina presenter han fått :)
 
Man blir glad när ens barn är glada, att man vet att man då lyckas göra deras dag speciel.
 
Theo har idag fått:
 
2 cd skivor med Eric Sade idolen hans :)
1 spelkonsoll (gametec) med 100inbyggda spel.
1 nintendo ds med tillbehör och spel Hugo, super mario, ninjago och cars :)
1 sällskapsspel shark en haj man ska försöka fiska ur munnen i.
Lego :)
2 lek och lär böcker.
1 pysselbok med massa olika saker i.
cars tatueringar.
air hockey spel
kläder
såpbubblor
lysande svärd
 
 
minns inte allt :)
 
men jag förstår att han var nöjd våran kille, massa nya och roliga saker.
ska inhandla lite nytt inför skolstarten sedan med :)
 
nu ska jag ta och väcka min kära sambo som slagit igen sina bruna ögon på soffan :) och ta oss båda till sängen! så vi kan vila och mysa med barnen imorn :)
 
 

Kommentera här: