Ja vet ...

Jag är totalt sämst på att blogga numera , men ja lusten är som bortblåst liksom jag på nå vis!

Livsgnistan?! Hallå vart tog di vägen!

Ja mycket kan ju bero på att jag inte får ett ända öre i inkomst, får lön för 4 dagar denna månad iallafall 'jippie'
De är ju lixsom pengarna som gör att man kan leva, göra saker med barnen mm för inget är grattis!
Gå ut på gården och leka :) jo men de är inte alltid så kul dena årstid när de knappt är nå snö!

Iallafall pluggar 250poäng nu, deltid 50% och Csn bidrag eller lån får jag inte pga tidigare studieresultat bl.a. Bl.a. ...

Och à-kassan fick jag avslag från. Men har gjort en överklagan! Men har inte fått eller hört nå från dem sedan den 28/12-11 .... Segt som fan när man går hemma och inte kan göra nå mer än vänta!

Har ringt arbetsförmedlingen och sagt att studierna är igång igen nu!

Ja jag söker alla jobb jag jan komma åt och ev få!

Ska jobba på fredag och måndag på mitt timjobb, får ihop 2 dagar denna månad!

Idag fick barnen vara hemma med mig :) vi har mestadels vart hemma! Men vi tog även en sväng fram på Ica och handla!

Sedan åkte vi till sandsnäs, badstranden som ligger vid campingen här i hedesunda!
Jätte mysigt och barnen gillade att bada där i sommras, så tyckte det skulle vara mysigt för dem att få se hur set såg ut nu!

Här kommer några bilder på det :)

Kommentera här: