Hoppsan.

Ja där fick man ett oväntat samtal :P
men kände ju igen numret så förstog nästan att de gällde jobb.

Ska på intvju på PFV Omvårdnad Gävle på måndag, får ej till det denna vecka pga praktiken.
men de va lungt, de gick jätte bra att få komma då med.

De roliga var att de va Jessica, som jag atbetat med tidigare och som trännat mig i fotboll som yngre ;)
hon var den som ringde hehe.
Hon sa även att dom försökt ringt mig flera ggr utan resultat :P *OJ*
jag hade ju ett annat numer tills nyligen och har skickat in ansökningar både i höstas och nu  i våras med.

 Nu hade dom fått de nya numret och kunde äntligen få tag i mig, som jessica utryckte det :) hehe

Känss roligt och spännande :)

vet ju vad jobbet innebär, har ju jobbat åt Gävle kommun tidigare mellan 2003-2008, som timvikarie & personlig assistent.

Så bara hoppas man är välkommen tebax :)

De här gjorde min dag, känns jätte skönt nu!

Kommentera här: