Fynd!

Idag har det vart en riktigt fynd dag :)

Först hjälpte jag till på klädbytardagen, satt i kassan med Amanda!

Där fyndade jag en verktygslåda åt Ludvig för 50:- lastbilen som är till har vi redan ;)
Blev ett par svarta mamma byxor åt mig för 15:- med!

Sedan när allt var klart så tog jag Ludvig (som johan kom i lämna vid ca 11) och vi åkte till Valbo!

Först biståndsgruppen där fynda Ludvig en traktor han skrek att han skulle ha för 15:- och ja fynda en flecejacka från pop för 45:- till honom!

Vidare till owes men där var de grymt med folk och Ludvig började bli otålig så vi fynda inte nå mer än våtservetter :)

Till sist tog vi en vända på köpis, där fynda vi skor till Ludvig & Theo :)
Så nu har dem vårskor, när snön smält!
Blir att fynda mera skor när sommarn närmar sig!

Köpte lördagsgodis med oss hem också såklart ;)

Hitta jätte dåligt med fynd åt Theo idag :( men de är bara leta vidare!
Att gå och köpa allt nytt det gör jag inte när båda är i behov av nytt, fynda på loppisar i klädbytardagar är ju kanon! Samma sak som att ärva :)

Kommentarer:

1 Emma, Mamma till Tuvaliee!:

skriven

Hallå! Ja det är kul med lite annat. Men vi älskar sängen som Tuvsan fick av Tobbes föräldrar, bara det att rummet är så sjukt litet och det blir inte bra hur vi än gör. Så en annan säng blir det så hon får större plats på golvet.. :) Sängen ska vi ställa ner i källaren tills Tuvaliee får ett nytt och större rum. Men om den ska säljas så hör jag av mig till dig.. :) Kram

2 Emma, Mamma till Tuvaliee!:

skriven

Yees! Hör av mig isf.. :) Kram

Kommentera här: