snart dax att sova.

Vi har tillbringat en del tid på efm ute, före johan kom hem vid kl 17.
skottade snö från snöhögarna på gården och la i den lilla gång som smällt ner helt nu äntligen.
för att det ska smälta fortare och vi ska kunna njuta mera av den fina gård vi faktiskt har under all dena snö ;)

Vi åkte hem till sväfar & ulla när johan kom hem, packade bara ner det vi behövde med oss lite snabbt.
Har lagat mat där vart chilicorn carne med ris, ja inget ris åt mig då :P
sedan har vi lagat theos flecefodrade regnoverall som gått sönder på ena knät. ulla är händig, de är inte jag :P
eller jag ska nog inte säga att jag inte är det, för jag har inte försökt och äger ingen symaskin heler eller sysaker överhuvudtaget. men vill ha :)

lagade ett par mysbyxor med :) theo hjälpte ulla så man kan säga att han gjort det själv nästan :)
han var stolt, han har även hjälpt johan & stig i garaget med att lagat den lilla röda bilen som jag ska lära mig köra i ;) så snart är den redo för mitt sabotage ;) haha nej då skoja bara. men för mig att kanske plåga den lite iallafall då jag ej är bilkunnig förare :)

Sydde klart gardinerna som ska vara till theos koja på hans undre säng :) så nu ska jag bara se till att fixa fäste till den. och sätta upp det :) han kommer få det mysigt där med kuddar och gosedjuren sina.
blir ett mysigt ställe att läsa sagor på faktiskt!

Vi får se hur morgondagen blir :)
vad vi ska hitta på och hur theo mår, han har visat tendens på att ev börja bli sjuk.

Fresten glömde säga att johan kom hem med en överaskning idag, Min Mamma hade köpt en Cykelvagn åt oss :) som hon åkte och lämnade av på johans jobb idag :) så vi blev glatt överaskade när han kom hem och visade oss vad de var i kartongen!

Så nu längtar vi efter bar mark även här i hedesunda så vi kan cykla :) kommer spara enormt med tid på det kan jag lova! och inget gör mig gladare än det :) just nu iallafalla hehe.

Älskar mina killar :) mina 3 hjärtan, utan dem skulle jag inte vara lika lycklig!

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Får först tacka för din kommentar!:)



Hur ja börja me mina situps å armhävningar ....ja fick en utmaning på facebook, å tänkte... ne men nu e det dags å försöka vara lite envis, å snäll mot kroppen min:)



Så ja började me 50 situps, 10 armhävningar... å situpsen gör ja me hjälp av en pilatesboll... eftersom ja har ont i ryggen om ja ligger på golvet...:)



armhävningarna började ja me att göra mot köksbänken... så du står i en halvstående ställning å trycker upp dig som en vanlig armhävning:)

Nu e ja uppe i 40 st varav ja tar enbart pilatesbollen till hjälp... ja rullar fram på den så ja stannar me benen uppe på bollen å så kämpar ja mig upp å ner.. tufft, men det går bra!:)



sen gör ja en till magövning... lägger mig på golvet... armarna utåt längs efter golvet.. å så ska du lyfta benen uppåt å så ner , å så fortsätter du så några ggr:).. du kan börja me kanske 10 först, å sen ökar när du känner att du orkar mer..:)



Oj blir ett långt inlägg, men så kan dte gå!:)



Kram å lycka till!.. Stöttar å finns om du behöver hjälp:)

2 Elisabet:

skriven

Men vilken härlig överraskning :)

Nu kan ni snart ut o cykla <3

3 Elisabet:

skriven

Självklart roligare om folk kommenterar :)

Försöker göra de när ja läser :)



Du får ta vågen en annan gång! :P



Njaa vem var sugen på sex under mens.. hua.. fast ja låter dom som vill ha de göra de men uscha.. säger ja..



KRAM

4 Agge:

skriven

vad skönt för dig att kunna cykla med barnen. spar mycket tid att slippa gå. Jag ska försöka bättra mig med kommentarer till dig. Hoppas att ni får en bra dag ...du och din familj. kramar

Kommentera här: